fysiotherapie Mobilé

Bij onze medische Fitness kan je verantwoord bewegen en sporten onder begeleiding van deskundige fysiotherapeuten.

  • Om na een blessure snel weer op niveau te komen
  • voor onervaren of oudere sporters die extra begeleiding wensen
  • bij terugkerende lage rug- of nekklachten
  • bij chronische ziekten zoals diabetes, reuma of copd

Om je kwaliteit van leven te verbeteren.

 

 

Circuittraining

Train sneller, slimmer en met meer resultaat dan conventionele fitnesstraining. Wil je wat kilo’s kwijt? Heb je genoeg van die pijn in je rug? Wil je fitter, vitaler en zonder klachten door het leven gaan? Meld je dan aan voor een kennismakingstraining circuittraining.

Eenvoudig en effectief!

 

 

eenvoudig

60 minuten per training en 2 trainingen per week zijn al voldoende voor resultaat

veilig

Onder begeleiding van een fitness instructeur train je altijd veilig,

effectief

Zonder wachttijden en zonder dat het saai wordt.

gezond

Een slimme combinatie van  volautomatische toestellen.

 

 

rugpijn?

Mobilé helpt!

Voor iedereen die lage rug- of nekklachten heeft. Je leert technieken om activiteiten met minder rugbelasting uit te voeren. Daarnaast bieden we je oefeningen aan als houdingscorrectie, verhogen van de stabiliteit van de lage rug en het mobiliseren van de wervelkolom. Na de intake wordt een speciaal trainingsprogramma voor je opgesteld op speciale apparatuur. Regelmatig meten we of je resultaat hebt geboekt en/of de klachten weg zijn/blijven.

weg met rugpijn

Meld je aan voor een kennismaking

> Gratis proefweek - klik hier! 

Daniel Bakker (42)

„Bij Mobilé kun je goed onder begeleiding sporten in een prettige sfeer. Ik ben zo blij dat ik van mijn rugklachten af ben.“

Anita Zwinkels (28), sinds 3 jaar lid van Mobilé

„Ik maak lange dagen op kantoor en zit dus veel. Sinds ik regelmatig mijn rugprogramma doe heb ik vrijwel nooit meer last van een stijve nek.“

 

 

Wat je nog voor je rug kunt doen

Eenvoudige oefeningen voor versterking van je rug- en buikspieren zorgen voor een sterke rug en daarnaast ook voor een goed figuur en een positieve houding. Stretching en oefeningen voor mobilisatie verbeteren je beweeglijkheid. Rugklachten zullen snel verbeteren door dergelijke doelgerichte beweging. De oefeningen zijn eenvoudig te doen en vanzelfsprekend houden we rekening met je niveau. Binnen 15 tot 30 minuten is "alles achter de rug"!. Met twee keer per week zal je snel resultaat merken.

> lesrooster